Thursday, October 20, 2011

Alhamdulillah, rezeki thn 2012

Salam u olss,

 Hari nie baru i rase bersemangat nk update belog
Sebelum nie nk update, macam xde kekuatan lg
yerla, org kate 'speechless lagi'...haha
Hehe, xsangka rasenya qaseh akn betul2 jadi kakak nnt:)

byk benda2 y terjadi sebenarnya untuk bg hint kt i, tapi bile confirm ngn abi
dia kate x....i lega jela..heheh
Antaranya ;

  •  i suke jln laju, bile naik tangga i akn langkah dua sekali gus..nk cepat kononnya ..tapi pastu i akan rase mengahhh sgt..i pk i da makin gemuk..:p
  • bila pakai korset hanya stengah jam jek boleh bertahan, pastu rase mcm xboleh bernafas..agakny baby pon xboleh nk bernafas sekali;p
  • pastu tetibe demam, selsema..hidung sumbat..mmg sgt pelik sbb i mmg xpernah demam, mc sakit perut jek selalu...tue pon dolu2 bile mls g keje,hehee..kantoi pemalas sebenarnya
  • part y paling xleh lupe bile i peknen kali nie bile mlm y baru2 nk demam tue, i mkn durian tembaga..ala y isi tebal tue:p  mkn 2 ulas, bile nk tdo xsmpi 2 jam, i  rase seluruh muke i lenguh2 y amat sgt seperti dipijak2..:(  mmg xpernah rase seumur hidup nie, ehehe......pelik tapi benar u olls:)
Bile da test sendiri tue, pg2 terus google, yeker betul i preggy?
byk jugak tanda2 awal i da rase..hehehe..macam la 1st baby kn:p
walaupon aritu i rase xbersedia, tp skrg mcm da terpancar sinar kebahagiaan tue

cewahhhh!!! hihi

Bye u olls,  doakan semoga semuanya baik2 belaka yek:)

nie pic qaseh @ kakak dulu...:) miss da momentossss, ahakss

14 comments:

dakcik said...

wahhh! terpancar sinar kebahagiaan tue..hikhik..

anw, rezki u..utk bau bby comel lg ! i doakan u dpt boboi plak kali nie! =)

axie said...

wah..umi seronok!! dah tak speechless kah? haha :D
nak pesan ni :

#kawal makan (jgn mkn byk)
#jgn minum ais
#jgn mkn/minum byk gula
#jgn bwk kete laju
#jgn asyik buat keje jek
#jgn stress

kalo tak, naik 20 kg. lagi nak??
haha :D

waniepaez said...

dakcik: ehehe, harusla terpancar wok, sbb i olls nk u olls sekali preggy ngn i..:)

hurm, insy,nk bau baby boy pulak, insy:)

waniepaez said...

ajila: wahhhh, byk pesanan penaja nie,hehehe..
tqvm ajila...i pon takot nie, xnk naik melampau2...masih lagi mood diet, wpon lunch nie nk g mkn askem:p

♥♥ KhamS ♥♥ said...

tahniah wanie..
take care dear.
hopefully smua selamat.

~~zaa~~ said...

ewah2...congrats wanie! hehehe jaga diri baik2 deh!

waniepaez said...

c.kham: tq dear:)
zaa: hehe, tq2..kamo pon same, congrats ek:)..jga diri,hihi

Misz Pinkie Winkie said...

semoga semuanya baik-baik saja yob
aku n pais doakan yang terbaik buat kamu n baby.
pais pesan jgn angkat berat2.
aperpon yg buat kena kawal selalu ;))

waniepaez said...

lin: Insy n tqvm beb:)
doakn ak supaya jadik lebih kuat yek....:')

-Sara- said...

yeke wani? congrats n happy 4 u! :)

waniepaez said...

sara: yup, jangkit2 ngn sara nie,ehehe...:)

~~*Lady Salwa*~~ said...

tahniah wani...

take care...

**tetiba teringat lak masa dapat tau pregnant 2nd baby dulu... mula2 cam tak percaya je sbb masa tu blm sedia... tapi lama2 rasa happy sangat & tak sabar nak tengok muka baby baru... :)

waniepaez said...

salwa: tq, xsabar jugak nk cium bau baby:) sory ek lmbt rply, wani jarang2 bukak dah blog:)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI