Tuesday, August 23, 2011

kelam kabut wok..

salam n selamat pagi u olls,

Hari nie da 23 ramdhan kn,lagi seminggu nk raya..hhuhu
harini n semalam,rasenya hari kelamkabut kot
2hari rumah i blackout u ollss
bayangkn setiap pg duk meraba2 cari barang,beg .pastu i jenis iron baju pg2..so smlm mmg sgt lwat masuk opis


harini pulak lagi haru biru
kul 6pg blackout lagi,nasib baik i da iron baju smlm
kul 6.30 pg bersiap dlm gelap n kul 7 da stat enjin kete
antar adik i amin g sekolah


kat luar hujan renyai2..lepas anto amin tgk jam awal lagi
isi minyak jp la kt p.9 tue
teibe ternmpk hp amin tertinggal,
hurmm,i patah balik ke sekolah,
nnt macamane dia nk kol i balik karang


tgk2 amin xdek,blah jela dulu,taula dia nk msj I
tula,pelupa budak nie
yuppp! xsmpi 2 min dia msj suh pegng hp dia
okeyhh,boleh isi minyak,baru jm 715 pg


parking baik punya,nk keluar bayar
ehhhhh,mana purse nie?xbawak ker?
cari lagi..selongkar semua barang..
sahhhh,i tetinggal purse..


ckp amin pelupe,i lagi teruk
adoiiiiiyaiiiiii...
xjadik isi minyakkk
terus ke opisla,hujn pon mkin lebat


sib baek xjammed sgt pg nie,kul 725 da nk smpi opis
cari pas nk masuk basement
selongkar lagi beg..ehhh ehhh?xkn tinggal lagi kot?
arghhhhhh,bulih gila i pg nie,semua tinggal kt umah nie dh kenapa?


hurmm,pasrah jekla
i parking kt depan opis,n amik pas sementara
naik ats punch card ngam kul 7.29 pg
okeyhla,pasni xde la org pertikai kalo lmbt
seram pulak smpi awal,balik umah jela
amik purse ngn pas


naik kereta n balik rumah
time tue hujan da sgt lebat
smpt msj bos i msk lewat cket amik barang tertinggal
smpt pulak bdk opis suh punchhh,sbb dia naik moto,hjn lbt
woiii, i pon haru biru pg nie,nasib badanla u olsss


smpi rumah gelap lagi,msih xde letrik
qaseh ng abi lena jek smbg tdo,hurmmm jelessss pulak tgk
bju amin jemur,basah dek kne hjan
alihkn dulu baju
barula gerak ke opisssss


smpi opis,bos lame ade,huhu
nk amik kuih raya n bg duit ray qaseh,hhhu
pastu,setel keje cket n chowwww
bukan balik...


tapi skrg nie i dlm bilik mesy tgh bkursus..
kursus 2 hari je,huhu


okeyla,sekian dimaklumkan pagiku y haru..

selamat hari rya u olsssssss;-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

axie said...

hehehe..
betul2 kelam kabut nih..
semua tinggal..
kata amin pelupa..tp u pun sama..
eh, kenapa umah u blackout?? 2 hari dah tu..

p/s : ini taip dalam kursus ke?
dengar penceramah tu cakap..jangan asyik main galaxy jek..huhu ;P

dakcik said...

harunya..seme abis tertinggal tue..
hehe..sabo jek la..tp sib baik kuar awal kan..nie gara2 letrik xde la tue..=)


kursus2 pun boleh main galaxy lagik ! hehehe

waniepaez said...
This comment has been removed by the author.
-Sara- said...

alahai mmg hari biru betol la wanii klo kene cmtu.. :D

waniepaez said...

sara: kalo pg2 cmnie,leh dptpenyakit semput wani,ehehe

Misz Pinkie Winkie said...

Hehe.aku yg baca nie pun haru gak :)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI